miercuri, 20 aprilie 2022

Vacanta in Dubai

In perioada 16-21 noiembrie 2019 am vrut sa vizitez orasul despre care auzisem atat de multe pareri contradictorii. Am calatorit cu Wizz Air, iar in aproximativ 5 ore aterizam in Dubai.

Aveam rezervare la Majestic City Retreat Hotel, in Bur Dubai, un hotel cu o priveliste minunata asupra Burj Kalifa. Seara era minunat sa stai pe balcon si sa ai tot orasul la picioare.

Am aterizat noaptea asa ca aventura am inceput-o pe data de 17, cu vizita la Miracle Garden, o expozitie enorma de flori sub diferite forme. Este o incantare pentru ochi si suflet! Din loc in loc sunt leagane si locuri de relaxare.

A urmat apoi Dubai Butterfly, un loc de unde nu as mai fi plecat. Sunt diferite incaperi, in care zboara liber sute de fluturi de diferite culori si dimensiuni. Te trezesti mereu cu ei pe tine. Un sentiment de nedescris!

Cele doua obiective turistice sunt aproape una de cealalta, insa sa va rezervati timp pentru vizitarea lor.

Seara ne-am rezervat-o vizitei la Global Village. Un loc imens, unde fiecare tara avea cate un stand cu produse traditionale, cladirile specifice, spectacole etc. Am petrecut aici o seara minunata.

Ziua a doua a am petrecut-o in zona Dubai Mall, am vizitat acvariul, am urcat in Burj Kalifa, iar seara ne-a prins la spectacolul fantanilor. Minunate emotii!

Acvariul este chiar in mal, este imens si merita vizitat. Puteti mangaia chiar si puiuti de rechin, ce sunt pusi in bazine speciale.

Despre Burj Kalifa se stie ca este cea mai inalta cladire, avand 828 m. Noi am urcat, cu liftul rapid, in cateva secunde, pana la etajul 125, de unde priveslistea iti taie respiratia.

Ziua 3, am, dedicat-o Aquaparkului Palm. Am vizitat si acolo acvariul, este mai mic decat cel din Dubai Mall, apoi ne-am relaxat la soare, iar seara ne-am plimbat printre zgarie-nori.

Ziua a IV a excursie cu barca de viteza Yellow Boats. Tot in aceasta zi aveam programat sa mergem in Safari, insa excursia s-a anulat, in desert fusese furtuna :(.

In ultima zi, am ales sa vizitam celebra moschee din Abu Dabi. Este impunatolare, alba si se viziteaza gratuit. M-a impresionat prin maretia ei, prin faptul ca, desi turistii nu plateau, totul era curat, toata lumea zambea, drumul de la moschee pana la iesire se putea face cu niste masinute electrice.

Cu siguranta, Dubai este un oras care mi-a ramas la suflet, in care am petrecut zile de neuitat. Trebuie sa traiti acele momente, pozele nu pot surprinde toate starile traite si nici jumatate din frumusetea acestui loc. Este un oras in care ma voi intoarce cu drag si dor!