duminică, 9 aprilie 2017

Spuma de dus de la Balea

       Trebuie sa recunosc ca nu stiu daca am intrat de maxim 3 ori intr-un magazin DM si ca nu mai incercasem niciodata un produs marca lor. Luna trecuta, cei de la DM au venit cu o campanie, prin care daca te abonai la newsletterul lor puteai primi un voucher cu care sa-ti achizitionezi un gel de dus marca Balea. Cum sunt o fire curioasa si imi place sa incerc produse noi, m-am abonat, am asteptat voucherul si am cautat cel mai apropiat magazin, care, culmea este la vre-o doua blocuri de mine, dar pe care nu-l bagasem pana atunci in seama.
       O data intrata in magazin, o doamna draguta, m-a invitat sa-mi aleg gelul preferat, dintr-o mare gama de geluri, cu fel de fel de ambaloaje si arome. Am fost uimita sa constat ca miros foarte bine, arata foarte bine si sunt si foarte ieftine. Iti poti cumpara un gel de dus Balea cu doar 5-7 ron.
       Dupa ce am mirosit mai multe geluri, mi-a atras atentia spuma de dus cu aroma de limete si grapefruit si aceasta a fost castigatoarea :P





     
       Arata foarte bine ambalajul, pare un deodorant, are 200 ml, miroase incredibil, iar spuma este foarte, foarte fina. Rasfata corpul clar! Nu  mai incercasem un gel-spuma pana atunci. Stiu ca cei de la Nivea mai au un astfel de produs si o sa-l pun pe lista cu urmatoarele produse de testat. Singurul minus, ca sa nu trec acest produs in topul 1 al preferintelor mele in materie de geluri de dus, este ca, parfumul lui nu persista pe corp. Practic miroase incredibil de bine pana ajugi sa clatesti cu apa. In orice caz, va recomand sa incercati acest gel de dus, este destul de ieftin din cate am vazut in magazinul lor si mie una imi da o stare de bine cand il folosesc. Mi-a placut foarte mult!
      Voi ati folosit produse marca DM? Ce v-a placut sau ce nu v-a placut?

Un comentariu: