duminică, 5 februarie 2017

Rutina completa de ingrijire a tenului, plus gama Ecollagen de la Oriflame-review

Pentru a avea un ten frumos si sanatos este foarte important sa urmam cativa pasi simpli in fiecare zi:

Pasul 1: Curatare si tonifiere:

Curatarea: -inlatura impuritatile, machiajul si celulele moarte
Tonifierea: -indeparteaza si ultimele urme de machiaj
                   -minimizeaza porii
                   -echilibreaza ph-ul

Pasul 2: Zona ochilor

Este o zona sensibila cu nevoi speciale: aici apar linii fine, cearcane. Crema pentru zona ochilor trebuie sa fie speciala, cu o textura foarte usoara

Pasul 3: Stimulare si amplificare (Ser)

Serul amplifica efectele cremelor, le ajuta sa patrunda in piele mai adanc

Pasul 4: Hidratarea

-crema de zi: protejeaza pielea de factorii agresivi din mediu (poluare, soare)
-crema de noapre: hraneste pielea

Este foarte important ca cei 4 pasi sa-i facem atat dimineata cat si seara. Este foarte important sa nu sarim nici un pas. Imaginati-va ce inseamna sa folosim crema pe un ten necuratat (toata mizeria acumulata pe parcursul zilei va intra mai adanc in piele).

Eu am descoperit setul Ecollagen de la Oriflame (vi-l recomand si voua) ce contine celule stem din plante si tripeptide. Este format din 6 produse, avand un gel de curatare a fetei, o lotiune tonica, o crema de ochi, un ser antirid, o crema de zi si o crema de noapte. Acest set se poate folosi de persoanele ce au peste 30 de ani. Produsele sunt testate clinic si dupa 12 saptamani s-a observat ca ridurile fine sunt reduse cu pana la 33%. Eu am observat ca elasticitatea pielii este mult imbunatatita, tenul pare mai luminos. Sincer mi-a fost destul de greu sa urmez rutina dimineata, avand si doi copii care trebuiesc dusi unul la gradi, unul la scoala, mai intai trebuiesc treziti, apoi imbracati, sunt sigura ca doamnele cu copii ma inteleg :). De cele mai multe ori ma spalam pe fata si ma dadeam cu o crema. Am fost recent, insa, la un curs pentru ingrijirea tenului si am inteles cat de important este sa avem o rutina, cat de important este sa avem grija de noi, de tenul nostru. Peste cativa ani, tenul nostru o sa reflecte felul in care noi acum il ingrijim. Asa ca am inceput sa urmez toti pasii din rutina,,,si ce credeti? Nu este atat de greu cum credeam. Dureaza cateva minute si dupa chiar ma simt mult mai bine. Si cel mai minunat a fost cand am inceput sa primesc complimente, cand am fost intrebata ce mi-am facut la fata, ca este mult mai luminoasa.

Setul poate fi comandat la pretul de 219 ron. Initial poate va ganditi ca nu aveti acesti bani disponibili, insa setul va tine 3 luni, asta inseamna 73 ron pe luna. Avand in vedere ca sunt 6 produse, inseamna cam 12 ron/produs. Daca impartiti la numarul de zile inseamna ca veti investi 2 ron/zi in tenul vostru :). Eu zic ca merita! Mai mult decat atat, daca va faceti un cont de client Oriflame veti beneficia de o reducere cuprinsa intre 23% si 40%. Adica veti plati pe un set cel mult 168 ron :). Pentru a va crea un cont Oriflame dati click aici


Haideti sa avem grija de noi, pentru ca suntem cele mai importante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu