sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Batiste Dry Shampoo

    Fiindca sunt membra Buzzstore, pot participa la diverse campanii in urma carora pot testa diferite produse. Recent, am avut bucuria sa fiu selectata sa testez samponul uscat de la Batiste. Sincer, eram cam sceptica la inceput, dar si curioasa totodata.
     Kitul #buzzbatiste l-am primit prin curier si a continut un sampon uscat Batiste Cherry, un sampon uscat Batiste XXL, 6 mini Samponele uscate Batiste XXL pe care trebuia sa le impart cu prietenele precum si brosuri informative si cupoane de discount valabile in reteaua de farmacii Sensiblu si un set de accesorii de petrecere.
      Precum stiti corpul uman secreta prin glandele sebacee uleiuri naturale care hranesc pielea si parul. La anumite persoane, aceste glande sebacee sunt hiperactive si produc o cantitate mai mare de sebum, fapt ce duce la ingrasarea rapida a parului.
      Din punctul meu de vedere samponul uscat ar trebui sa fie util atunci cand ai parul gras pentru a nu fi nevoita sa-l speli imediat.
Eu am primit asa cum v-am scris mai sus sa testez atat samponul uscat Batiste Cherry, cat si Batiste XXL.
      Samponul uscat Batiste Cherry are 200 ml, este un sampon cu parfum fructat si este perfect pentru a revitaliza parul si al reimprospata cu aroma lui indrazneata.
      Samponul uscat Batiste XXL are tot 200 ml si este un sampon pentru extravolum. O pulverizare rapida revitalizeaza parul si inlatura excesul de sebum.
      Cum le utilizam? Agitam bine flaconul, il pulverizam la radacina de la o distanta de 30 cm, masam parul cu degetele, dupa care periem si coafam. Si gata! Parul nostru arata ca proaspat spalat!

     In concluzie, surprinzator (pentru mine) dupa ce am testat ambele sampoane uscate pot spune ca si-au facut foarte bine treaba si m-au salvat de 2 ori, pana acum, atunci cand grabita fiind sa ies din casa am constatat ca parul meu nu arata tocmai bine. Am aplicat samponul, am masat si excesul de sebum a fost inlaturat. Mie mi-au placut foarte mult, astept si parerile voastre daca le-ati incercat!
   Iar daca vreti sa participati si voi la campanii de testare si sa fiti membri buzzstore, puteti intra pe linkul de mai jos si sa va inregistrati. Succes!!!
 http://buzzers.ro/invite/fca795187e5b829f8ed66b9a05f5462a


     
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu